undergraduate thesis
Tourism and sports offer of the municipality of Donji Kraljevec

Matija Kozar (2014)
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport
Metadata
TitleTurističko-sportska ponuda Općine Donji Kraljevec
AuthorMatija Kozar
Mentor(s)Mirjana Trstenjak (thesis advisor)
Abstract
Cilj ovog rada je pokazati teoriju menadžmenta i upravljanja događajima na primjeru organizacije Speedway utrka (Grand Prix) te objasniti način vođenja jednog centra koji je posvećen istinskom genijalcu kao što je bio Rudolf Steiner. Kad se razmišlja o mogućnostima koje pruža činjenica da je u Donjem Kraljevcu rođen uistinu velik čovjek, ne smije se zaboraviti turistički aspekt. Za razvoj turizma potrebno je proraditi na sadržajima koje bi mogli ponuditi slučajnom putniku, namjerniku, ali i organiziranim grupama. Trendovi na svjetskom turističkom tržištu ukazuju na potražnju turističkih proizvoda koji obuhvaćaju autohtone i tradicijske gastronomske specijalitete, smještaj u objektima koji pružaju dojam intimne „obiteljske atmosfere“, kulturni doživljaj povezan sa poviješću i tradicijom određenog kraja, kontakt sa lokalnim stanovništvom i doživljaj njihovog stila svakodnevnog života, očuvanu prirodu i mogućnost bavljenja različitim zanimljivim aktivnostima. Sve aktivnosti navedene u ovom radu u konačnici imaju rezultat povećanja broja turista kako domaćih, ali najviše stranih, što znači promociju kontinentalnog turizma koji traje cijelu godinu. Povećanje broja turista ima za posljedicu povećanje turističkih resursa što direktno utječe na povećanje zaposlenih u turizmu na direktan (uslužne djelatnosti), ali i indirektan način (proizvodnja hrane, vinarstvo, suveniri, graditeljstvo). Poseban naglasak ovdje je na edukacijskom i kongresnom turizmu, što su u pravilu zahtjevniji turisti čije potrebe i navike su drugačije od sezonskih turista, stoga i drugačije vrednuju usluge, i naravno, spremni su ih platiti. Za speedway su u ovom radu opisani koraci tijeka događaja od Swot analize jednog Grand Prixa pa preko marketinga i izvedbe do same logistike i realizacije događanja. Kvalitetni menadžment pristup je kao i u svakoj drugoj organizaciji nekog događanja ključni faktor za uspjeh samog događanja. Marketinški koncept igra važnu ulogu u obavještavanju i informiranju javnosti koja nije upućena u sam događaj, kako bi se privuklo što više gledatelja ali i sponzora koji sufinanciraju projekt u zamjenu za vlastitu promociju u Hrvatskoj i svijetu.
Parallel title (English)Tourism and sports offer of the municipality of Donji Kraljevec
Committee MembersIvan Hegeduš
Mirjana Trstenjak
Tibor Rodiger
GranterPolytechnic of Međimurje in Čakovec
Lower level organizational unitsManagement of tourism and sport
PlaceČakovec
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Kinesiology
Sports Kinesiology
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Trade and Tourism
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeProfessional Study programe Tourism and Sport Management
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2014-09-29
Parallel keywords (Croatian)Rudolf Steiner Speedway Donji Kraljevec turizam sport
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:214979
CommitterMaja Bregović