Abstract | Tema ovog završnog rada je izrada igre tipa FPS korištenjem platforme Unity 3D.
Osnovni je cilj izrade rada u potpunosti funkcionalna igra FPS žanra. FPS (First Person
Shooter) je vrsta računalne igre u kojoj igrač sve promatra iz perspektive glavnog lika i koja
se većinom svodi na pucanje u neprijatelje. Igra se pomoću tipkovnice i miša, a glavni cilj
igre je preživljavanje. Radnja će biti smještena u šumskom okruženju kojeg odvaja rijeka,
koja teren dijeli na dva dijela. Scena je popunjena 3D-modelima; poput modela drveća,
trave, kamena itd. Kretanjem po sceni igrač nailazi na različite lokacije, npr. selo, grad i
groblje, gdje se odvija finalna borba s glavnim neprijateljem. Na svakoj od tih lokacija nalazi
se jedan glavni neprijatelj i više malih kojima je cilj igraču otežati prelazak igre. Dok se
kreće po sceni, igrača napadaju neprijatelji koji ga pokušavaju ubiti. Dužnost igrača je
preživljavanje pucanjem na neprijatelje ili bacanjem ručnih granata prema njima. Igrača
napada 7 različitih modela neprijatelja, od kojih se svaki razlikuje po količini zdravlja, brzini
kretanja i šteti koju nanosi igraču. Implementiran je sistem pokazatelja igračeva zdravlja,
pomoću kojeg igrač u svakom trenutku ima uvid u svoje trenutno zdravlje, a ako je ono
jednako ili manje od 0, igrač umire. Igrač na izbor ima automatsko oružje i pištolj i također
se može koristiti ručnim granatama i nožem. Implementirane su posebne animacije za svaku
igračevu aktivnost (npr. punjenje oružja, pucanje, bacanje ručne granate i napad nožem). U
igri se nalazi 5 različitih scena, od kojih se svaka aktivira određenom djelatnošću. U igru je
implementirana pauza, pomoću koje igrač može zaustaviti igru, krenuti ispočetka ili se vratiti
na glavni izbornik. Na kraju igre potrebno je pobijediti glavnog neprijatelja, što nam donosi
prijelaz igrice. Za izradu igre koristit će se Unity 3D programsko sučelje i programski jezik
C#. Prototip FPS igre sadrži sve osnovne elemente koji definiraju igru FPS žanra. |