Barat, B. (2021). Utjecaj travel influencera na odabir turističke destinacije (Master's thesis). Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761312
Barat, Barbara. "Utjecaj travel influencera na odabir turističke destinacije." Master's thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761312
Barat, Barbara. "Utjecaj travel influencera na odabir turističke destinacije." Master's thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761312
Barat, B. (2021). 'Utjecaj travel influencera na odabir turističke destinacije', Master's thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761312
Barat B. Utjecaj travel influencera na odabir turističke destinacije [Master's thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2021 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761312
B. Barat, "Utjecaj travel influencera na odabir turističke destinacije", Master's thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761312