Abstract | U ovom se radu opisuje izrada 2D računalne igre u razvojnom okruženju Unity. Igra
pripada žanru platformera, točnije stilu tzv. endless runner igara, uz naglasak na
nasumičnom stvaranju platformi unutar iste. Unity je jedan od najpopularnijih alata za
izradu višeplatformskih igara današnjice, a razlog tome je jednostavnost samog sučelja
te unaprijed integrirana svojstva koja dodatno pojednostavnjuju cjelokupnu izradu
igara. Uz Unity, za sveukupan razvoj igre korišten je i program Visual Studio te
programski jezik C#. Svi grafički i zvučni elementi koji su korišteni u izradi ove igre,
uključujući i samu pozadinsku glazbu, preuzeti su sa stranica slobodnog sadržaja.
Endless runner spada u podžanr platformera, a cilj je u takvoj igri postići što bolji,
odnosno veći krajnji rezultat. Igrač se neprestano kreće u desnom smjeru, a skakanjem
po nasumično nastalim platformama i zaobilaženjem prepreka pokušava doći što dalje
te pritom pokupiti što više zlatnih novčića koji se također stvaraju na nasumičnim
platformama te mu donose dodatne bodove u završnom rezultatu. S povećanjem
udaljenosti igra se paralelno ubrzava, točnije igračeva brzina raste kako bi igra bila što
izazovnija. Krajnji rezultat igra pamti ukoliko je on ujedno i najbolji postignuti rezultat
(engl. Highscore). Igrač ima dostupan samo jedan život, a gubi ga padom s platforme
ili nailaženjem na prepreku. Sam proces izrade igre detaljno je opisan uz priložene
skripte, dok su korišteni alati tek ukratko pojašnjeni. Projekt započinje postavljanjem
scene te izradom glavnog menija. Nadalje, kreira se nova scena samo za igru, unutar
koje se ubacuju objekti poput igrača, dinamične pozadine, generatora platformi,
novčića i prepreka te zvučni efekti. Pozadinska glazba kao objekt sadržana je u sceni
glavnog menija te se tako prenosi na sljedeću scenu, pokretanjem nove igre. Svi
navedeni objekti imaju pripadajuću skriptu, od kojih su neke navedene i detaljno
objašnjene u radu, a neki od njih imaju i fizikalna svojstva te animacije. |