prikaz prve stranice dokumenta Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača

Šoš, Nikolina
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport

Cite this document

Šoš, N. (2015). Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača (Undergraduate thesis). Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967

Šoš, Nikolina. "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967

Šoš, Nikolina. "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967

Šoš, N. (2015). 'Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača', Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967

Šoš N. Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača [Undergraduate thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2015 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967

N. Šoš, "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača", Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:867967

Please login to the repository to save this object to your list.