undergraduate thesis
Tourism advertisment management

Daria Poljaković (2015)
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport
Metadata
TitleUpravljanje oglašavanjem u turizmu
AuthorDaria Poljaković
Mentor(s)Marina Gregorić (thesis advisor)
Andrijana Kos Kavran (thesis advisor)
Abstract
Ovim radom objasnit će se važnost oglašavanja za turizam kroz pet važnih cjelina. U samom uvodu navode se najvažnije definicije teme završnog rada, a to su: upravnjanje, oglašavanje i turizam. U drugoj se cjelini spominje: pojam i definicija oglašavanja u turizmu, potrebe, želje i potražnje u turizmu, proizvodi, razmjene, transakcije i odnosi, ciljano tržište te ciljevi, načela i nosioci marketinga. U trećoj se cjelini opisuje: turistička propaganda koja uključuje sredstva oglašavanja, medije za oglašavanje kao što su novine, časopisi, žurnali, bilteni, radio, televizija i reklamiranje na otvorenom. Rad se osvrće i na angažiranje reklamnih agencija, sastavljanje reklamnog predloška, odnose s javnoću, dizajn u turizmu, kreiranje marke turističkog odredišta, promocija destinacije, te kakvo je zadovoljenje posjetitelja i kako će posjetitelji pamtiti doživljaj. Četvrta cjelina, ona najvažnija, daje pregled glavnih odluka u oglašavanju. Glavne odluke (koje će se detaljnije pojasniti u radu) su odluke o određivanju ciljeva, odluke o poruci, odluke o proračunu i odluke o izboru medija. Odluka o izboru medija se dalje dijeli na četiri podnaslova koje se također objašnjavaju u radu. U petoj cjelini govori se o oglašavanju prema novoj strategiji razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020. godine gdje se uspoređuje hrvatski turizam danas i hrvatski turizam u 2020. godini. Također, razrađuje se tema oglašavanja i prodaje prema novoj strategiji razvoja turizma te strateški ciljevi i zadatci razvoja hrvatskog turizma. U šestom djelu, onom istraživačkom, opisan je način organizacije i promocije poznate manifestacije Porcijunkulova zajedno sa nedostatcima i prijedlozima. Sedma cjelina predstavit će poznatu biciklističku utrku TOUR OF CROATIA i njen utjecaj na Čakovec. U sljedećoj, osmoj cjelini će se govoriti o brandiranju Čakovca i imidžu grada pogodnog za život i poslovanje. U završnoj, devetoj cjelini pisat će se o gradu Bilbao-u i izgradnji muzeja Guggenheim i njegova transformacija grada koji će se povezati sa gradom Čakovcem.
Parallel title (English)Tourism advertisment management
Committee MembersMarina Gregorić
Ivan Hegeduš
Tomislav Hublin
GranterPolytechnic of Međimurje in Čakovec
Lower level organizational unitsManagement of tourism and sport
PlaceČakovec
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Trade and Tourism
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeProfessional Study programe Tourism and Sport Management
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2015-09-30
Parallel keywords (Croatian)Upravljanje oglašavanje marketing turizam strategija razvoja turizma hrvatski turizam
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:113566
CommitterPetra Horvat