undergraduate thesis
Ethics in marketing

Anita Herman (2017)
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Metadata
TitleEtika u marketingu
AuthorAnita Herman
Mentor(s)Dragica Kemeter (thesis advisor)
Abstract
U ovom radu pobliže je obrađena tema etike u marketingu te neetičnog ponašanja moćnih oglašivača. Rad je podijeljen na devet dijelova. U uvodnome dijelu rada opisani su osnovni dijelovi rada, dok, drugi i treći dio daju teorijski pregled literature u području poslovne etike i marketinga. Pobliže je objašnjena važnost etike i morala, temeljna pitanja važna za poslovnu etiku, koncepcija marketinga te etika u globalnom marketingu. U četvrtom i petom dijelu rada predstavljeni su etički kodeks te oglašavanje. Navedene su dileme etičkog poslovanja, objašnjeno je kako poslovati na etičan način, definirane su uloge i funkcije oglašavanja i tržišnog komuniciranja, te objašnjeni mediji oglašavanja i tržišnog komuniciranja. U šestom i sedmom dijelu rada predstavljena je etika u oglašavanju koja se temelji na etičkim pitanjima u samom marketingu te neetično ponašanje moćnih oglašivača u Republici Hrvatskoj. U osmom dijelu rada obrađen je predmet rada te ciljevi istraživanja. Na temelju prikupljenih podataka i literature provedeno je istraživanje na temu „Neetično ponašanje moćnih oglašivača u Republici Hrvatskoj“ kojim se nastoji otkriti kolika je važnost poslovne etike u poslovnom svijetu i što zapravo za ispitanike etika predstavlja. Utječe li etika na uspjeh same tvrtke, kakva je dinamika susretanja s nemoralnim ponašanjem u poslovanju. Istraženo je posluju li hrvatski mediji i oglašivačke agencije neetično te koji su razlozi istog. Nadalje, istraženo je što bi smanjilo neetično poslovanje moćnih oglašivača te su navedeni primjeri medija koji posluju na takav način prema mišljenu ispitanika. U devetom dijelu navedena su zaključna razmatranja o predmetu rada. Čitajući rad može se shvatiti važnost etike u poslovnom svijetu te problem neetičnog poslovanja medija u okruženju.
Parallel title (English)Ethics in marketing
Committee MembersLjerka Bogdan (committee chairperson)
Marija Miščančuk (committee member)
Dragica Kemeter (committee member)
GranterPolytechnic of Međimurje in Čakovec
PlaceČakovec
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Scientific field, discipline, subdisciplineHUMANISTIC SCIENCES
Philosophy
Ethics
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeProfessional Study programe Tourism and Sport Management
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2017-03-23
Parallel keywords (Croatian)etika moral marketing neetično ponašanje oglašavanje etički kodeks mediji
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:048885
CommitterPetra Horvat