prikaz prve stranice dokumenta Snaga i utjecaj gerila marketinga na percepciju potrošača o marci
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Snaga i utjecaj gerila marketinga na percepciju potrošača o marci

Guzi, Kristina
Polytechnic of Međimurje in Čakovec

Cite this document

Guzi, K. (2018). Snaga i utjecaj gerila marketinga na percepciju potrošača o marci (Master's thesis). Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:161383

Guzi, Kristina. "Snaga i utjecaj gerila marketinga na percepciju potrošača o marci." Master's thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:161383

Guzi, Kristina. "Snaga i utjecaj gerila marketinga na percepciju potrošača o marci." Master's thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:161383

Guzi, K. (2018). 'Snaga i utjecaj gerila marketinga na percepciju potrošača o marci', Master's thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 17 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:161383

Guzi K. Snaga i utjecaj gerila marketinga na percepciju potrošača o marci [Master's thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2018 [cited 2024 April 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:161383

K. Guzi, "Snaga i utjecaj gerila marketinga na percepciju potrošača o marci", Master's thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:161383

Please login to the repository to save this object to your list.