Abstract | U sklopu praktičnog dijela rada napravljena je web aplikacija za vođenje studentskog doma. U ovom radu opisane su korištene tehnologije i alati potrebni za izradu web aplikacije. Tehnologije su podijeljene u dvije skupine. Jedna skupina tehnologije izvršava se na web pregledniku (HTML, CSS i Java Script), a druga skupina izvršava se na serveru (PHP). Za izradu relacijskog modela baze podataka koristi se MariaDB sustav dok se za upravljanje podacima unutar baze podataka koristi PhpMyAdmin grafičko sučelje.
Web aplikacija sastoji se od korisničkog sučelja koje se sastoji od registracije, prijave, popunjavanja obrazaca, pregleda rasporeda po sobama, rezervacije i pregleda rasporeda praonice rublja te evidencije uplata za stanovanje u studentskom domu. Ukoliko se korisnik ne registrira, nema mogućnost korištenja web aplikacije. Nakon uspješne registracije otvara se mogućnost popunjavanja obrazaca potrebnih za subvencionirano stanovanje u studentskom domu. Svaki obrazac ima pojašnjenje tko ga može popunjavati (npr. Obrazac B-1 popunjavaju studenti koji će prvi puta upisati prvu godinu preddiplomskog stručnog studija). Kada kandidat popuni obrazac on dobiva svoje mjesto na konačnoj rang listi. Rangiranje se izvršava na temelju ukupnog broja ostvarenih bodova. Bodovi su zbroj ukupnog broja stečenih ECTS bodova u prethodnoj akademskoj godini i bodova dobivenih od polja kategorizacije. Kod kategorizacije je osim bodova, moguće ostvariti i izravan upis. Osim popunjavanja obrazaca, kandidat ima mogućnost pregleda smještaja po sobama. U ovom pregledu prikazan je broj sobe, broj kreveta, broj slobodnih i zauzetih kreveta te ime i prezime kandidata koji se nalaze u određenoj sobi. Za svaki mjesec evidentira se plaćanje smještaja u studentskom domu. Kao podsjetnik, kandidat može provjeriti svoje uplate na kartici „Moje uplate“. Također je napravljen raspored za praonicu rublja. Kandidati imaju mogućnost rezervacije svog termina za pranje rublja, a jednako tako mogu ga i odgoditi.
Osim korisničkog sučelja, web aplikacija ima i administrativno sučelje. Administrator ima pristup svim obrascima, rang listama, rasporedu po sobama i rasporedu pranja rublja. Omogućen mu je pregled, ispravak, brisanje i kopiranje podataka od kandidata. Također mu je dodijeljena glavna uloga smještanja studenata po sobama. Za svaki broj sobe naveden je ukupan broj kreveta, broj slobodnih i zauzetih kreveta kao i kod kandidata, međutim administrator ima mogućnost dodavanja i brisanja soba te smještanja studenata po sobama. Za vođenje uplata za stanovanje u studentskom domu također je zaslužan administrator. Nakon svake izvršene uplate upisuje ime i prezime studenta, iznos i opis uplate. Jednako tako, administrator upravlja praonicom rublja. Dakle, kandidat može rezervirati svoj termin pranja rublja, a administrator svaki tjedan stavlja novi raspored. Administrator je također zadužen i za dodavanje novih mjesta, novih studija i novih kategorija za kandidate. |