Krznar, A. M. (2024). Kupovne navike Generacije Z u online kupovini luksuznih marki kozmetičkih proizvoda (Undergraduate thesis). Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:233048
Krznar, Ana Maria. "Kupovne navike Generacije Z u online kupovini luksuznih marki kozmetičkih proizvoda." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:233048
Krznar, Ana Maria. "Kupovne navike Generacije Z u online kupovini luksuznih marki kozmetičkih proizvoda." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:233048
Krznar, A. M. (2024). 'Kupovne navike Generacije Z u online kupovini luksuznih marki kozmetičkih proizvoda', Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:233048
Krznar AM. Kupovne navike Generacije Z u online kupovini luksuznih marki kozmetičkih proizvoda [Undergraduate thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2024 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:233048
A. M. Krznar, "Kupovne navike Generacije Z u online kupovini luksuznih marki kozmetičkih proizvoda", Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:233048