undergraduate thesis
Kupovne navike Generacije Z u online kupovini luksuznih marki kozmetičkih proizvoda

Krznar, Ana-Maria
Polytechnic of Međimurje in Čakovec

Cite this document

Krznar, A. M. (2024). Kupovne navike Generacije Z u online kupovini luksuznih marki kozmetičkih proizvoda (Undergraduate thesis). Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:233048

Krznar, Ana Maria. "Kupovne navike Generacije Z u online kupovini luksuznih marki kozmetičkih proizvoda." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:233048

Krznar, Ana Maria. "Kupovne navike Generacije Z u online kupovini luksuznih marki kozmetičkih proizvoda." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:233048

Krznar, A. M. (2024). 'Kupovne navike Generacije Z u online kupovini luksuznih marki kozmetičkih proizvoda', Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 06 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:233048

Krznar AM. Kupovne navike Generacije Z u online kupovini luksuznih marki kozmetičkih proizvoda [Undergraduate thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2024 [cited 2024 October 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:233048

A. M. Krznar, "Kupovne navike Generacije Z u online kupovini luksuznih marki kozmetičkih proizvoda", Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:233048

Please login to the repository to save this object to your list.