Guzi, K. (2018). Snaga i utjecaj gerila marketinga na percepciju potrošača o marci (Master's thesis). Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:161383
Guzi, Kristina. "Snaga i utjecaj gerila marketinga na percepciju potrošača o marci." Master's thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:161383
Guzi, Kristina. "Snaga i utjecaj gerila marketinga na percepciju potrošača o marci." Master's thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:161383
Guzi, K. (2018). 'Snaga i utjecaj gerila marketinga na percepciju potrošača o marci', Master's thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:161383
Guzi K. Snaga i utjecaj gerila marketinga na percepciju potrošača o marci [Master's thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2018 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:161383
K. Guzi, "Snaga i utjecaj gerila marketinga na percepciju potrošača o marci", Master's thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:161383