prikaz prve stranice dokumenta Važnost boja u marketingu i njihov utjecaj na potrošače
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Važnost boja u marketingu i njihov utjecaj na potrošače

Kapusta, Valentina
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta

Citirajte ovaj rad

Kapusta, V. (2019). Važnost boja u marketingu i njihov utjecaj na potrošače (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:658515

Kapusta, Valentina. "Važnost boja u marketingu i njihov utjecaj na potrošače." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:658515

Kapusta, Valentina. "Važnost boja u marketingu i njihov utjecaj na potrošače." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:658515

Kapusta, V. (2019). 'Važnost boja u marketingu i njihov utjecaj na potrošače', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 23.02.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:658515

Kapusta V. Važnost boja u marketingu i njihov utjecaj na potrošače [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2019 [pristupljeno 23.02.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:658515

V. Kapusta, "Važnost boja u marketingu i njihov utjecaj na potrošače", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:658515

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.