Međimursko veleučilište u Čakovcu Menadžment turizma i sporta
Citirajte ovaj rad
Mihalinec, M. (2019). Lideri mišljenja i njihovo korištenje u marketingu (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:684989
Mihalinec, Marina. "Lideri mišljenja i njihovo korištenje u marketingu." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:684989
Mihalinec, Marina. "Lideri mišljenja i njihovo korištenje u marketingu." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:684989
Mihalinec, M. (2019). 'Lideri mišljenja i njihovo korištenje u marketingu', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:684989
Mihalinec M. Lideri mišljenja i njihovo korištenje u marketingu [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2019 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:684989
M. Mihalinec, "Lideri mišljenja i njihovo korištenje u marketingu", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:684989