završni rad
Lideri mišljenja i njihovo korištenje u marketingu

Marina Mihalinec (2019)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Citirajte ovaj rad

Mihalinec, M. (2019). Lideri mišljenja i njihovo korištenje u marketingu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:684989

Mihalinec, Marina. "Lideri mišljenja i njihovo korištenje u marketingu." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:684989

Mihalinec, Marina. "Lideri mišljenja i njihovo korištenje u marketingu." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:684989

Mihalinec, M. (2019). 'Lideri mišljenja i njihovo korištenje u marketingu', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 04.04.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:684989

Mihalinec M. Lideri mišljenja i njihovo korištenje u marketingu [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2019 [pristupljeno 04.04.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:684989

M. Mihalinec, "Lideri mišljenja i njihovo korištenje u marketingu", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:684989

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.