Sažetak | Turizam je neosporno najunosnija djelatnost, posebice u turističkim zemljama kao što je
Hrvatska. Manifestacijski turizam kao vrsta suvremenog turizma opisuje želju turista za
doživljajem u destinaciji, odnosno marketinška strategija za ostvarenje ekonomskih
koristi od manifestacija. Vrijeme kada su turisti na odmor dolazili samo radi sunca i
mora je daleka prošlost. Današnji turisti u sve većoj mjeri prakticiraju aktivni odmor,
odnosno aktivni turizam. Želja turista za uključivanjem u sportska, kulturna,
manifestacijska događanja iz godine u godinu rastu, stoga se drastično mijenja
oblikovanje turističke ponude sa aktivnijim sadržajima i njihovim sudjelovanjem u istima.
Međimurska županija, kao jedna od tri najuspješnije destinacije kontinentalnog turizma
može se pohvaliti sa nizom događanja sa izrazito velikim priljevom gostiju. Ulaganje u
specifične oblike turizma, u ovom slučaju, razvoj sportsko-rekreacijskog i
manifestacijskog turizma može uveliko utjecati na poboljšanje kvalitete same destinacije
i turizma u njoj. Osim novih trendova kao već spomenuti aktivni i manifestacijski turizam,
također je bitno istaknuti i samu promociju tih oblika turizma, bez koje destinacija ne bi
bila toliko uspješna. Činjenica je kako je u modernom dobu nezamislivo promovirati
destinaciju, odnosno događaj bez digitalnog marketinga. Neki od komunikacijskih kanala
su društveni mediji koji su uvelike promijenili način donošenja odluke od kupnji.
Društvene mreže najbolja su prilika za educiranje korisnika usluga o proizvodu, ovom
slučaju, događanju. Neke od najpoznatijih društvenih mreža, Facebook, Instagram,
Twitter nije rezervirana samo za korisnike s velikim budžetima već se itekako može naći
mjesta za sve, osobito manja poduzeća/organizacije a doseg je znatno veći u usporedbi
sa tradicionalnijim komunikacijskim kanalima kao što su novine, radio itd. |