Bengez, M. (2022). Virtualna stvarnost - primjena na Androidu i Google Cardboard-u (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:532546
Bengez, Mario. "Virtualna stvarnost - primjena na Androidu i Google Cardboard-u." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:532546
Bengez, Mario. "Virtualna stvarnost - primjena na Androidu i Google Cardboard-u." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:532546
Bengez, M. (2022). 'Virtualna stvarnost - primjena na Androidu i Google Cardboard-u', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 06.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:532546
Bengez M. Virtualna stvarnost - primjena na Androidu i Google Cardboard-u [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2022 [pristupljeno 06.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:532546
M. Bengez, "Virtualna stvarnost - primjena na Androidu i Google Cardboard-u", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:532546