završni rad
Virtualna stvarnost - primjena na Androidu i Google Cardboard-u

Bengez, Mario
Međimursko veleučilište u Čakovcu

Citirajte ovaj rad

Bengez, M. (2022). Virtualna stvarnost - primjena na Androidu i Google Cardboard-u (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:532546

Bengez, Mario. "Virtualna stvarnost - primjena na Androidu i Google Cardboard-u." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:532546

Bengez, Mario. "Virtualna stvarnost - primjena na Androidu i Google Cardboard-u." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:532546

Bengez, M. (2022). 'Virtualna stvarnost - primjena na Androidu i Google Cardboard-u', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 13.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:532546

Bengez M. Virtualna stvarnost - primjena na Androidu i Google Cardboard-u [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2022 [pristupljeno 13.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:532546

M. Bengez, "Virtualna stvarnost - primjena na Androidu i Google Cardboard-u", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:532546

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.