završni rad
Uloga marketinga u popularizaciji vatrogastva u Republici Hrvatskoj

Damir Mrazović (2015)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Podaci o radu
NaslovUloga marketinga u popularizaciji vatrogastva u Republici Hrvatskoj
AutorDamir Mrazović
Voditelj/MentorMarina Gregorić (mentor)
Sažetak rada
U ovom radu naglasak je na dva pojma koja su u Hrvatskoj suprotna – marketing i vatrogastvo. U Hrvatskoj je marketing udruga, a u ovom slučaju vatrogastva slab ili uopće ne postoji. Pokušava se ukazati na problem slabe medijske eksponiranosti vatrogasaca, njihovih natjecanja, uspjeha na svjetskom nivou, ali i njihovih intervencija te značaj za cjelokupno stanovništvo Republike Hrvatske. Novac je taj koji ima najveću ulogu, iako bi ulaganjem stvorili još bolje, još suvremenije i uigranije vatrogastvo koje svima nama bilo bi od koristi. Isto tako, naglasak je na lokalne poduzetnike koji bi trebali poticati i davati donacije vatrogascima. Nažalost, svjedoci smo svakakvih nesreća i nezgoda i najvjerojatnije je da će vatrogasci biti ti koji će nekome pomoći u spašavanju njegovog poduzeća, koji će bez obzira na empatije poduzetnika spasiti poduzeće. U poglavlju o vatrogasnim natjecanjima spominje se podatak da su Hrvati financijski daleko iza ostalih razvijenih zemalja, ali su uz volju, trud, želju i upornosti izrasli su u 4. silu na CTIF natjecanju u Mulhouseu 2013. godine. Uz pomoć i razumijevanje lokalnih poduzeća takvi uspjesi na međunarodnom polju sve su dostupniji i bliži hrvatskim vatrogascima.
Ključne riječimarketing vatrogastvo vatrogasna djelatnost Hrvatska vatrogasna zajednica neprofitne organizacije
Naslov na drugom jeziku (engleski)Role of marketing in popularization of firebrigade activities in Croatia
Povjerenstvo za obranuIvan Hegeduš
Tomislav Hublin
Marina Gregorić
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjMeđimursko veleučilište u Čakovcu
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment turizma i sporta
MjestoČakovec
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment turizma i športa
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-28
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:995712
PohranioMaja Bregović