završni rad
Novi trendovi u marketingu u turizmu s osvrtom na marketing doživljaja

Sopić, Sofija
Međimursko veleučilište u Čakovcu

Citirajte ovaj rad

Sopić, S. (2023). Novi trendovi u marketingu u turizmu s osvrtom na marketing doživljaja (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:176063

Sopić, Sofija. "Novi trendovi u marketingu u turizmu s osvrtom na marketing doživljaja." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:176063

Sopić, Sofija. "Novi trendovi u marketingu u turizmu s osvrtom na marketing doživljaja." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:176063

Sopić, S. (2023). 'Novi trendovi u marketingu u turizmu s osvrtom na marketing doživljaja', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:176063

Sopić S. Novi trendovi u marketingu u turizmu s osvrtom na marketing doživljaja [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2023 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:176063

S. Sopić, "Novi trendovi u marketingu u turizmu s osvrtom na marketing doživljaja", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:176063

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.