Sopić, S. (2023). Novi trendovi u marketingu u turizmu s osvrtom na marketing doživljaja (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:176063
Sopić, Sofija. "Novi trendovi u marketingu u turizmu s osvrtom na marketing doživljaja." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:176063
Sopić, Sofija. "Novi trendovi u marketingu u turizmu s osvrtom na marketing doživljaja." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:176063
Sopić, S. (2023). 'Novi trendovi u marketingu u turizmu s osvrtom na marketing doživljaja', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:176063
Sopić S. Novi trendovi u marketingu u turizmu s osvrtom na marketing doživljaja [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2023 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:176063
S. Sopić, "Novi trendovi u marketingu u turizmu s osvrtom na marketing doživljaja", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:176063