Kapitan, E. (2023). Važnost sajmova u unapređenju prodaje (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:854576
Kapitan, Evelina. "Važnost sajmova u unapređenju prodaje." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:854576
Kapitan, Evelina. "Važnost sajmova u unapređenju prodaje." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:854576
Kapitan, E. (2023). 'Važnost sajmova u unapređenju prodaje', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:854576
Kapitan E. Važnost sajmova u unapređenju prodaje [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2023 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:854576
E. Kapitan, "Važnost sajmova u unapređenju prodaje", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:854576