završni rad
Umjetna inteligencija i digitalni marketing

Živko, Barbara
Međimursko veleučilište u Čakovcu

Citirajte ovaj rad

Živko, B. (2024). Umjetna inteligencija i digitalni marketing (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:820441

Živko, Barbara. "Umjetna inteligencija i digitalni marketing." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:820441

Živko, Barbara. "Umjetna inteligencija i digitalni marketing." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:820441

Živko, B. (2024). 'Umjetna inteligencija i digitalni marketing', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:820441

Živko B. Umjetna inteligencija i digitalni marketing [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2024 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:820441

B. Živko, "Umjetna inteligencija i digitalni marketing", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:820441

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.