specijalistički diplomski stručni
Ponašanje potrošača

Nikolina Kovačić (2015)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Podaci o radu
NaslovPonašanje potrošača
AutorNikolina Kovačić
Voditelj/MentorDamira Đukec (mentor)
Sažetak rada
U radu je bio cilj istražiti kako i u kojoj mjeri društveno odgovorno poslovanje utječe na potražnju osoba koje se bave sportom bilo u profesionalne, amaterske ili rekreativne svrhe, te ima li društveno odgovorno poslovanje ima utjecaj na njihovu kupovinu. Informacije dobivene su anonimnom anketom koja je provedena, kako je navedeno, među svim ljudima koji se bave sportom. Na kraju rada je dan zaključak kao osvrt na cjelokupan rad tijekom pripreme i izrade diplomskog rada.
Ključne riječianketa društveno odgovorno poslovanje istraživanje ponašanje potrošača potrošači
Naslov na drugom jeziku (engleski)Consumer behaviour
Povjerenstvo za obranuMirjana Trstenjak
Tibor Rodiger
Damira Đukec
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjMeđimursko veleučilište u Čakovcu
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment turizma i sporta
MjestoČakovec
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Trgovina i turizam
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment turizma i sporta
Akademski / stručni nazivstručni specijalist ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivastruč. spec. oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-30
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:632308
PohranioPetra Horvat