Sažetak | Projekt je izrađen kao web aplikacija za digitalno popunjavanje obrazaca koja omogućuje jednostavnu interakciju između korisnika i poslužitelja. Ideja samog projekta osmišljena je na način da korisnicima olakšava upisivanje potrebnih podataka tj. ograničava odabir podataka kako bi se izbjegle pogreške tijekom ispunjavanja
obrasca koji se kasnije može ispisati na papir za daljnju uporabu. U izrađenu web aplikaciju ugrađen je sustav za prijavu korisnika tj. mogućnost registracije i prijave. Prilikom prijave u sustav, svaki upisan podatak se detaljno provjerava s klijentske i poslužiteljske strane korištenjem programskih jezika: jQuery, AJAX, JavaScript i C#. Kada se korisnik prijavi u sustav on dobije dozvolu za prijavu pod odabranim korisničkim imenom i lozinkom. Ukoliko se unesu krivi podaci kod prijave na web aplikaciju korisnik se upozorava o namjernoj ili nenamjernoj grešci prilikom potvrde prijave ili pak tijekom unosa podataka. Uspješnom prijavom na web aplikaciju, korisnik se zatim šalje na stranicu popunjavanja digitalnih obrazaca. Dolaskom na stranicu, ovisno o grupi kojoj njegov korisnički račun pripada (administrator, pročelnik, prodekan, nastavnik) korisnik dobiva mogućnost popunjavanja obrazaca. Važno je napomenuti da se implementirani obrazac sastoji od više dijelova tj. više manjih obrazaca koji se pohranjuju kao cjelina. Popunjavanjem prvog dijela obrasca, korisnik upisuje tj. odabire podatke o tome gdje je nastala greška pri evidentiranju podataka o ispitu. Podaci se upisuju i razvrstavaju prema smjeru, semestru i predmetu studija te prema prijavljenom korisniku(nastavnik, pročelnik,
prodekan, referada). Drugi dio obrasca se odnosi na detaljan opis i obrazloženje uočene greške tijekom prvotnog unosa. Trećim dijelom obrasca korisnik ispravlja grešku unosom nove vrijednosti ocjene dobivene iz predmeta te postavlja datum izvedene korekcije. Svaki od tih obrazaca ima mogućnost pohrane podataka bez slanja na analizu i zahtjev za dozvolom korekcije greške koji se tada dodatno mogu još uređivati. Nakon što je korisnik upisao ispravne podatke, on može zaključati taj dio obrasca, čime sebi onemogućava daljnju promjenu podataka te automatski šalje ispunjen obrazac na razmatranje i odobravanje. Korisnici višeg statusa, kod popunjavanja imaju otključan četvrti obrazac kod kojeg odmah mogu postaviti dozvolu za ispravak uočene greške. U gornjem dijelu stranice, iznad obrasca za popunjavanje, korisnici mogu nakon unosa, u slučaju odustajanja, odabrati opciju za brisanje svih unosa te započeti sa novim. Postoji još izbor ispisa popunjenog obrasca u PDF formatu kojeg je tada moguće preuzeti ili ispisati na papir. Kada korisnik ispuni i preda barem
jedan obrazac, otvara mu se mogućnost pregleda svojih obrazaca te provjeru da li je obrazac dobio dozvolu za korekcijom od strane korisnika viših statusa. Kako bi mogli vidjeti svoje obrasce, odabirom otvaranja obrazaca te filtriranjem prema studiju, semestru i predmetu korisnik dobiva traženi obrazac za pregled i mogućnosti
ispisivanja obrasca u PDF formatu kao i kod stranice obrasca za popunjavanje. U slučaju nejasnoća, postoji hiperveza do stranice kontakt gdje se korisnici mogu odabirom teme i opisom problema kontaktirati sa nadređenim osobama. Ukoliko korisnik nije prijavljen u sustav, ima samo jednu mogućnost, a to je kontaktiranje
nadređenih upisom svoje elektroničke pošte, teme, te širim opisom teme. |