završni rad
Povijest oglašavanja na prostoru Hrvatske na primjeru marke Vegeta

Ema Mustač (2014)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Citirajte ovaj rad

Mustač, E. (2014). Povijest oglašavanja na prostoru Hrvatske na primjeru marke Vegeta (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:257018

Mustač, Ema. "Povijest oglašavanja na prostoru Hrvatske na primjeru marke Vegeta." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:257018

Mustač, Ema. "Povijest oglašavanja na prostoru Hrvatske na primjeru marke Vegeta." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:257018

Mustač, E. (2014). 'Povijest oglašavanja na prostoru Hrvatske na primjeru marke Vegeta', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 17.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:257018

Mustač E. Povijest oglašavanja na prostoru Hrvatske na primjeru marke Vegeta [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2014 [pristupljeno 17.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:257018

E. Mustač, "Povijest oglašavanja na prostoru Hrvatske na primjeru marke Vegeta", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:257018