završni rad
Internet marketingom do konkurentske prednosti u hotelijerstvu i ugostiteljstvu

Martina Bogović (2016)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Podaci o radu
NaslovInternet marketingom do konkurentske prednosti u hotelijerstvu i ugostiteljstvu
AutorMartina Bogović
Voditelj/MentorAndrijana Kos Kavran (mentor)
Sažetak rada
Posljednjih dvadesetak godina informacijska je tehnologija doživjela značajnu ekspanziju. Utjecaji takvih suvremenih tehnologija postali su vidljivi i na tradicionalnim metodama te tehnikama marketinga, stoga se može govoriti o razvoju i pojavi potpuno nove vrste marketinga koja plijeni posebnu pozornost, a to je tzv. internet marketing. On svoju široku primjenu nalazi upravo u turizmu gdje se ističe kao neophodan alat posebice kada je u pitanju unaprjeđenje i veća prepoznatljivost turističke destinacije. Pojavom internet marketinga omogućena je veća dostupnost informacija te novi način komunikacije gdje su potrošači odnosno turisti u mogućnosti da sami sudjeluju u razvoju ugleda destinacije. Takav marketing značajno je promijenio dosadašnje klasične načine poslovanja te se koristi kao komunikacijski i distribucijski sustav koji funkcionira na prilično jednostavan način. U sklopu ovog rada provedena je usporedba oglašavanja na internetu između dva veća hotela na području Republike Hrvatske.
Ključne riječiInternet marketing informacijska tehnologija turizam ugostiteljstvo hotelijerstvo
Naslov na drugom jeziku (engleski)Achieving Competitive Advantage in Hospitality Industry with Internet Marketing
Povjerenstvo za obranuDamira Đukec (predsjednik povjerenstva)
Ivan Hegeduš (član povjerenstva)
Andrijana Kos Kavran (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjMeđimursko veleučilište u Čakovcu
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment turizma i sporta
MjestoČakovec
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Trgovina i turizam
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment turizma i športa
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-16
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:907692
PohranioPetra Horvat