završni rad
Značenje i vrste poslovne komunikacije u poduzeću

Vedran Kurtušić (2016)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Podaci o radu
NaslovZnačenje i vrste poslovne komunikacije u poduzeću
AutorVedran Kurtušić
Voditelj/MentorKsenija Pletenac (mentor)
Sažetak rada
U ovom radu istražit ćemo značenje i vrste poslovne komunikacije u poduzeću, od samog pojma do same svrhe, te da svi zaposlenici motivirano i predano rade u skladu s prioritetima aktivnosti u poduzeću. U početku rada objasnit ćemo pojam i povijest komuniciranja. Kominikacija se definira kao uspostavljanje informacijske veze između sustava koji imaju sposobnost primiti, memorirati, obrađivati i slati signale, a to su raznovrsni mediji i sredstva, koji omogućuju različite oblike prijenosa informacija. Dalje u radu predstavit ćemo ulogu i svrhu interne komunikacije kao brigu za izgradnju dvosmjernih, uključujućih odnosa, sa svojim zaposlenicima. U radu je dan pregled vrste i medij komuniciranja, gdje se sve komunikacije ostvaruju raznim sredstvima. Najjednostavniji komunikacijski proces se odvija od pošiljatelja do primatelja. Dalje u samom radu prezentirati ćemo i moguće prepreke u komunikaciji. U samom procesu planiranja potrebno je planirati i medij, vrijeme komuniciranja, mjesto i čimbenike koji utječu na uspješnost komuniciranja. Nesporazum u komunikaciji je jedan oblik prepreke u komunikaciji. Generalno, komunikacijske prepreke u organizaciji se dugoročno mogu svladati jedino tako što će zaposlenici postati dobri komunikatori. Kroz rad ćemo objasniti i dokazati koji je osnovni cilj i zadatak istraživanja u komunikaciji, a to je da nijedan organizacijski odnos nije tako važan kao što je onaj sa zaposlenicima na svim razinama.
Ključne riječikomunikacija poduzeće zaposlenik informacija prepreka zadovoljstvo
Povjerenstvo za obranuNevenka Breslauer (predsjednik povjerenstva)
Ivan Hegeduš (član povjerenstva)
Ksenija Pletenac (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjMeđimursko veleučilište u Čakovcu
MjestoČakovec
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Komunikologija
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment turizma i športa
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-10-13
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:926786
PohranioPetra Horvat