završni rad
Marketing događaja na primjeru Olimpijskih igara

Irena Tot (2016)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Podaci o radu
NaslovMarketing događaja na primjeru Olimpijskih igara
AutorIrena Tot
Voditelj/MentorAna Kralj (mentor)
Sažetak rada
U završnom radu govori se o marketingu događanja s osvrtom na primjer Olimpijskih igara. Početni dio orijentiran je na pojam samog marketinga te koliko je on zapravo potreban da bi se neki proizvod ili usluga probili na tržište. Da bi zadovoljio potrebe potrošača, sportski marketing pruža sportske ponude koje nude više pogodnosti od konkurencije. Potrebe i pogodnosti koje traže potrošači različite su, stoga je na stručnjaku sportskog marketinga da kroz komunikaciju s potrošačima dođe do rezultata koji uvelike mogu pomoći kod stvaranja prednosti pred konkurencijom. Središnji dio rada odnosi se na marketing događaja koji između ostalog služi promoviranju događaja kao što su i Olimpijske igre. Takvi događaji organizirani su s namjerom da privuku pažnju i pridobiju naklonost ciljne publike za određeni proizvod ili uslugu. Temeljem teorijskog okvira predstavljene su Olimpijske igre kao primjer marketinga događaja. Riječ je od jednom od velikih sportskih događaja koji objedinjuje najbolje sportaše iz svih zemalja svijeta. Svim vrhunskim sportašima san je sudjelovati na Olimpijskim igrama, a još više postati olimpijskim pobjednikom. Privlače mnogobrojne ljude koji žele osjetiti čar Olimpijskih igara izbliza. Da bi određeni grad postao domaćinom igara, mora proći kroz kandidaturu, a za samu organizaciju takvog događaja potrebno je mnogo planiranja, ulaganja i rada. Pažnja je posvećena značaju Olimpijskih igara za grad domaćina, odnosno na prednosti i nedostatke takve vrste manifestacije za određeni grad.
Ključne riječisportski marketing sportski događaj marketing događaja Olimpijske igre
Naslov na drugom jeziku (engleski)Event Marketing on the Example of the Olympics Games
Povjerenstvo za obranuDamira Đukec (predsjednik povjerenstva)
Andrijana Kos Kavran (član povjerenstva)
Ana Kralj (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjMeđimursko veleučilište u Čakovcu
MjestoČakovec
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Kineziologija
Kineziologija sporta
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment turizma i športa
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:974682
PohranioPetra Horvat