Tot, I. (2016). Marketing događaja na primjeru Olimpijskih igara (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:974682
Tot, Irena. "Marketing događaja na primjeru Olimpijskih igara." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:974682
Tot, Irena. "Marketing događaja na primjeru Olimpijskih igara." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:974682
Tot, I. (2016). 'Marketing događaja na primjeru Olimpijskih igara', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:974682
Tot I. Marketing događaja na primjeru Olimpijskih igara [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2016 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:974682
I. Tot, "Marketing događaja na primjeru Olimpijskih igara", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:974682