Kostel, I. (2014). Razvoj destinacijskog marketinga u Međimurju (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:456344
Kostel, Ina. "Razvoj destinacijskog marketinga u Međimurju." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:456344
Kostel, Ina. "Razvoj destinacijskog marketinga u Međimurju." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:456344
Kostel, I. (2014). 'Razvoj destinacijskog marketinga u Međimurju', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:456344
Kostel I. Razvoj destinacijskog marketinga u Međimurju [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2014 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:456344
I. Kostel, "Razvoj destinacijskog marketinga u Međimurju", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:456344