Hirš, E. (2017). Marketing turističke destinacije na primjeru Austrije (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:381984
Hirš, Ena. "Marketing turističke destinacije na primjeru Austrije." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:381984
Hirš, Ena. "Marketing turističke destinacije na primjeru Austrije." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:381984
Hirš, E. (2017). 'Marketing turističke destinacije na primjeru Austrije', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:381984
Hirš E. Marketing turističke destinacije na primjeru Austrije [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2017 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:381984
E. Hirš, "Marketing turističke destinacije na primjeru Austrije", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:381984