Krčmar, J. (2018). Etika u oglašavačkoj industriji (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:696866
Krčmar, Jelena. "Etika u oglašavačkoj industriji." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:696866
Krčmar, Jelena. "Etika u oglašavačkoj industriji." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:696866
Krčmar, J. (2018). 'Etika u oglašavačkoj industriji', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 05.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:696866
Krčmar J. Etika u oglašavačkoj industriji [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2018 [pristupljeno 05.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:696866
J. Krčmar, "Etika u oglašavačkoj industriji", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:696866