Kamenar, S. (2018). Utjecaj zelenog marketinga na potrošače (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:773233
Kamenar, Sara. "Utjecaj zelenog marketinga na potrošače." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:773233
Kamenar, Sara. "Utjecaj zelenog marketinga na potrošače." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:773233
Kamenar, S. (2018). 'Utjecaj zelenog marketinga na potrošače', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:773233
Kamenar S. Utjecaj zelenog marketinga na potrošače [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2018 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:773233
S. Kamenar, "Utjecaj zelenog marketinga na potrošače", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:773233