Foder, D. (2018). Utjecaj marketinga na razvoj zdravstvenog turizma (Specijalistički diplomski stručni). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:434605
Foder, Dino. "Utjecaj marketinga na razvoj zdravstvenog turizma." Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:434605
Foder, Dino. "Utjecaj marketinga na razvoj zdravstvenog turizma." Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:434605
Foder, D. (2018). 'Utjecaj marketinga na razvoj zdravstvenog turizma', Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:434605
Foder D. Utjecaj marketinga na razvoj zdravstvenog turizma [Specijalistički diplomski stručni]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2018 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:434605
D. Foder, "Utjecaj marketinga na razvoj zdravstvenog turizma", Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:434605