Sažetak | Ponašanje nije samo vještina komuniciranja s drugim ljudima, već i predstavljanje vlastite osobnosti u javnosti. Pravila lijepog ponašanja nisu obvezatna te ovisi od osobe do osobe hoće li ih se pridržavati ili ne. Dobro poslovno ponašanje ima jako važnu ulogu u svačijoj poslovnoj karijeri. Brojne su norme i principi poslovnog ponašanja koji postoje, a svaka organizacija bi ih trebala definirati i pridržavati ih se. Lošim ponašanjem te lošim navikama poslovni ljudi mogu ostaviti jako loš dojam, kako na suradnike i kolege, tako i na poslovne partnere, a samim time mogu ugroziti i svoj posao. Najčešći razlog lošem ponašanju jest preopterećenost, kako opsegom posla, tako i privatnim obvezama. U poslovnom svijetu jako je važna točnost, odnosno nekašnjenje na zakazane sastanke, nejavljanje na telefon ili mobitel tijekom sastanka kako se osoba s kojom je zakazan sastanak ne bi osjećala nezanimljivom i zanemarenom, pozdravljanje kolega prilikom dolaska na posao i odlaska s posla, rukovanje, primjereno izražavanje gestom, mimikom i tonom, bojom glasa te prikladna poslovna odjeća.
Cilj ovog rada jest prikazati kako poslovno ponašanje i poslovna komunikacija utječu na uspješnost poslovanja organizacija, kako poticati i razrješavati sukobe u organizaciji te koliki utjecaj poslovno odijevanje ima na stvaranje dojmova, kako o pojedincu, tako i o organizaciji.
Rad se sastoji od četiri sustavno povezanih dijelova, tj. poglavlja. Najprije je opisan sam pojam poslovnog ponašanja te principi i norme poslovnog ponašanja. Nakon toga objašnjeno je što je poslovna komunikacija, kako utječe na uspješnost organizacije i poslovne odnose i odnos prema kupcu (korisniku). Opisano je što su to sukobi u komunikaciji, koje su vrste i uzroci sukoba, njegove faze te kako riješiti sukobe i kontrolirati ih u organizaciji. Na samom kraju rada opisano je što je poslovno odijevanje, koja su pravila odijevanja za muškarce, a koja za žene te je na primjerima poduzeća objašnjeno kako ona imaju definirana pravila odijevanja. |