Krobot, M. (2020). Korištenje inbound marketinga u turizmu (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:637039
Krobot, Maja. "Korištenje inbound marketinga u turizmu." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:637039
Krobot, Maja. "Korištenje inbound marketinga u turizmu." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:637039
Krobot, M. (2020). 'Korištenje inbound marketinga u turizmu', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:637039
Krobot M. Korištenje inbound marketinga u turizmu [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2020 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:637039
M. Krobot, "Korištenje inbound marketinga u turizmu", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:637039