Dunaj, A. (2022). Prilagodba promocijskih kanala tvrtki za komunikaciju s Generacijom Z (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:582784
Dunaj, Andrijana. "Prilagodba promocijskih kanala tvrtki za komunikaciju s Generacijom Z." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:582784
Dunaj, Andrijana. "Prilagodba promocijskih kanala tvrtki za komunikaciju s Generacijom Z." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:582784
Dunaj, A. (2022). 'Prilagodba promocijskih kanala tvrtki za komunikaciju s Generacijom Z', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 29.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:582784
Dunaj A. Prilagodba promocijskih kanala tvrtki za komunikaciju s Generacijom Z [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2022 [pristupljeno 29.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:582784
A. Dunaj, "Prilagodba promocijskih kanala tvrtki za komunikaciju s Generacijom Z", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:582784