Perić, I. (2022). Korištenje influencer marketinga u promociji sportskih brendova (Specijalistički diplomski stručni). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:765541
Perić, Ivona. "Korištenje influencer marketinga u promociji sportskih brendova." Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:765541
Perić, Ivona. "Korištenje influencer marketinga u promociji sportskih brendova." Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:765541
Perić, I. (2022). 'Korištenje influencer marketinga u promociji sportskih brendova', Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:765541
Perić I. Korištenje influencer marketinga u promociji sportskih brendova [Specijalistički diplomski stručni]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2022 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:765541
I. Perić, "Korištenje influencer marketinga u promociji sportskih brendova", Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:765541