Sažetak | Tema ovog završnog rada je izrada klasičnog 2D platformera poput „Super Mario Bros“
koristeći platformu Unity 2D. Osnovni cilj izrade je 2D platformer – vrsta računalne igre gdje
se igračev lik kreće u 2-dimenzionalnom prostoru (visina i duljina) i njegov zadatak je doći do
kraja staze odnosno cilja. Igrača na putu do cilja sprječavaju brojne nedaće poput neprijatelja,
šiljaka, rupa, pomicajuće platforme i slično. Igra se pomoću tipkovnice, a, osim strelica za
kretanje, glavni alat u platformeru je „spacebar“ odnosno skok – neizostavni i
najprepoznatljiviji dio svakog platformera. Dizajn odnosno radnja videoigre smještena je na
zamišljenim stazama, odnosno levelima, koje se međusobno razlikuju dizajnom razine,
grafikom, zamkama i slično. U nastavku završnog rada naizmjenice će biti korištene riječi level,
razina, staza ili nivo – sve one označavaju istu stvar. Scena je popunjena interaktivnim 2Dmodelima: pomicajuće platforme, šiljci, cirkulari kao i novčići odnosno kiviji koje igrač mora
sakupljati. Svi spomenuti elementi, izuzev šiljaka, će biti animirani. Igrač može vidjeti broj
sakupljenih kivija u gornjem lijevom kutu. Kretanjem do cilja igračev lik mora izbjegavati šiljke
i cirkulare te pravovremeno skočiti na pomicajuće platforme kako bi sigurno došao do cilja, te
putem sakupljati kivije za bodove. Ako putem igrač, primjerice, naleti na cirkular on umire,
pokreće se animacija umiranja, uz pripadajući zvuk, te se vraća na početak razine, odnosno
levela. Svi igračevi sakupljeni bodovi, odnosno kiviji, su izbrisani u slučaju smrti te se razina
mora ponoviti kako bi igrač uspješno došao do sljedećeg levela. Dolaskom na cilj igrač je
prešao tu razinu i zatim odlazi na drugu ili natrag na glavni izbornik. Za izradu igre koristit će
se programski jezik C# i Unity 2D programsko sučelje. Videoigra sadrži sve osnovne elemente
koje definiraju 2D platformer, a to su: prelazak staze slijeva na desno, odnosno kretanje od
točke A do točke B, a glavni elementi kretanja su skok i trčanje. |