završni rad
Uloga marketinga u popularizaciji vatrogastva u Republici Hrvatskoj

Damir Mrazović (2015)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Citirajte ovaj rad...

Mrazović, D. (2015). Uloga marketinga u popularizaciji vatrogastva u Republici Hrvatskoj (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:995712

Mrazović, Damir. "Uloga marketinga u popularizaciji vatrogastva u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:995712

Mrazović, Damir. "Uloga marketinga u popularizaciji vatrogastva u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:995712

Mrazović, D. (2015). 'Uloga marketinga u popularizaciji vatrogastva u Republici Hrvatskoj', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 21.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:995712

Mrazović D. Uloga marketinga u popularizaciji vatrogastva u Republici Hrvatskoj [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2015 [pristupljeno 21.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:995712

D. Mrazović, "Uloga marketinga u popularizaciji vatrogastva u Republici Hrvatskoj", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:995712