Kolar, V. (2023). Društvene mreže u funkciji izgradnje marki (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:978424
Kolar, Valentina. "Društvene mreže u funkciji izgradnje marki." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:978424
Kolar, Valentina. "Društvene mreže u funkciji izgradnje marki." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:978424
Kolar, V. (2023). 'Društvene mreže u funkciji izgradnje marki', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:978424
Kolar V. Društvene mreže u funkciji izgradnje marki [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2023 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:978424
V. Kolar, "Društvene mreže u funkciji izgradnje marki", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:978424