Krznar, A. M. (2024). Kupovne navike Generacije Z u online kupovini luksuznih marki kozmetičkih proizvoda (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:233048
Krznar, Ana Maria. "Kupovne navike Generacije Z u online kupovini luksuznih marki kozmetičkih proizvoda." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:233048
Krznar, Ana Maria. "Kupovne navike Generacije Z u online kupovini luksuznih marki kozmetičkih proizvoda." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:233048
Krznar, A. M. (2024). 'Kupovne navike Generacije Z u online kupovini luksuznih marki kozmetičkih proizvoda', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:233048
Krznar AM. Kupovne navike Generacije Z u online kupovini luksuznih marki kozmetičkih proizvoda [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2024 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:233048
A. M. Krznar, "Kupovne navike Generacije Z u online kupovini luksuznih marki kozmetičkih proizvoda", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:233048