prikaz prve stranice dokumenta Promocija destinacije Dubai kao turističkog fenomena Bliskog Istoka
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Promocija destinacije Dubai kao turističkog fenomena Bliskog Istoka

Ostroški, Martina
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta

Citirajte ovaj rad

Ostroški, M. (2016). Promocija destinacije Dubai kao turističkog fenomena Bliskog Istoka (Specijalistički diplomski stručni). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:614800

Ostroški, Martina. "Promocija destinacije Dubai kao turističkog fenomena Bliskog Istoka." Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:614800

Ostroški, Martina. "Promocija destinacije Dubai kao turističkog fenomena Bliskog Istoka." Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:614800

Ostroški, M. (2016). 'Promocija destinacije Dubai kao turističkog fenomena Bliskog Istoka', Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 17.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:614800

Ostroški M. Promocija destinacije Dubai kao turističkog fenomena Bliskog Istoka [Specijalistički diplomski stručni]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2016 [pristupljeno 17.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:614800

M. Ostroški, "Promocija destinacije Dubai kao turističkog fenomena Bliskog Istoka", Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:614800

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.