Kurtušić, V. (2016). Značenje i vrste poslovne komunikacije u poduzeću (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:926786
Kurtušić, Vedran. "Značenje i vrste poslovne komunikacije u poduzeću." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:926786
Kurtušić, Vedran. "Značenje i vrste poslovne komunikacije u poduzeću." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:926786
Kurtušić, V. (2016). 'Značenje i vrste poslovne komunikacije u poduzeću', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:926786
Kurtušić V. Značenje i vrste poslovne komunikacije u poduzeću [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2016 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:926786
V. Kurtušić, "Značenje i vrste poslovne komunikacije u poduzeću", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:926786