završni rad
Značenje i vrste poslovne komunikacije u poduzeću

Vedran Kurtušić (2016)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Citirajte ovaj rad...

Kurtušić, V. (2016). Značenje i vrste poslovne komunikacije u poduzeću (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:926786

Kurtušić, Vedran. "Značenje i vrste poslovne komunikacije u poduzeću." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:926786

Kurtušić, Vedran. "Značenje i vrste poslovne komunikacije u poduzeću." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:926786

Kurtušić, V. (2016). 'Značenje i vrste poslovne komunikacije u poduzeću', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 26.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:926786

Kurtušić V. Značenje i vrste poslovne komunikacije u poduzeću [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2016 [pristupljeno 26.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:926786

V. Kurtušić, "Značenje i vrste poslovne komunikacije u poduzeću", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:926786