završni rad
Marketing događaja na primjeru Olimpijskih igara

Tot, Irena
Međimursko veleučilište u Čakovcu

Citirajte ovaj rad

Tot, I. (2016). Marketing događaja na primjeru Olimpijskih igara (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:974682

Tot, Irena. "Marketing događaja na primjeru Olimpijskih igara." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:974682

Tot, Irena. "Marketing događaja na primjeru Olimpijskih igara." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:974682

Tot, I. (2016). 'Marketing događaja na primjeru Olimpijskih igara', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 26.07.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:974682

Tot I. Marketing događaja na primjeru Olimpijskih igara [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2016 [pristupljeno 26.07.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:974682

I. Tot, "Marketing događaja na primjeru Olimpijskih igara", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:974682

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.