završni rad
Strategija razvoja hotela kao novog proizvoda poduzeća

Tajana Kovačević (2017)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Citirajte ovaj rad...

Kovačević, T. (2017). Strategija razvoja hotela kao novog proizvoda poduzeća (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:779123

Kovačević, Tajana. "Strategija razvoja hotela kao novog proizvoda poduzeća." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:779123

Kovačević, Tajana. "Strategija razvoja hotela kao novog proizvoda poduzeća." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:779123

Kovačević, T. (2017). 'Strategija razvoja hotela kao novog proizvoda poduzeća', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 21.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:779123

Kovačević T. Strategija razvoja hotela kao novog proizvoda poduzeća [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2017 [pristupljeno 21.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:779123

T. Kovačević, "Strategija razvoja hotela kao novog proizvoda poduzeća", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:779123