završni rad
Marketing turističke destinacije na primjeru Austrije

Hirš, Ena (2017)
Međimursko veleučilište u Čakovcu

Citirajte ovaj rad

Hirš, E. (2017). Marketing turističke destinacije na primjeru Austrije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:381984

Hirš, Ena. "Marketing turističke destinacije na primjeru Austrije." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:381984

Hirš, Ena. "Marketing turističke destinacije na primjeru Austrije." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:381984

Hirš, E. (2017). 'Marketing turističke destinacije na primjeru Austrije', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 28.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:381984

Hirš E. Marketing turističke destinacije na primjeru Austrije [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2017 [pristupljeno 28.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:381984

E. Hirš, "Marketing turističke destinacije na primjeru Austrije", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:381984

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.