Korent, M. (2017). Značaj medija kao posrednika između poslovnih subjekata i njihovih budućih zaposlenika - primjer Međimurskih novina (Specijalistički diplomski stručni). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:231683
Korent, Martina. "Značaj medija kao posrednika između poslovnih subjekata i njihovih budućih zaposlenika - primjer Međimurskih novina." Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:231683
Korent, Martina. "Značaj medija kao posrednika između poslovnih subjekata i njihovih budućih zaposlenika - primjer Međimurskih novina." Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:231683
Korent, M. (2017). 'Značaj medija kao posrednika između poslovnih subjekata i njihovih budućih zaposlenika - primjer Međimurskih novina', Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 06.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:231683
Korent M. Značaj medija kao posrednika između poslovnih subjekata i njihovih budućih zaposlenika - primjer Međimurskih novina [Specijalistički diplomski stručni]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2017 [pristupljeno 06.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:231683
M. Korent, "Značaj medija kao posrednika između poslovnih subjekata i njihovih budućih zaposlenika - primjer Međimurskih novina", Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:231683