završni rad
Renesansni festival kao turistički brend grada Koprivnice

Antonija Marđetko (2017)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Citirajte ovaj rad...

Marđetko, A. (2017). Renesansni festival kao turistički brend grada Koprivnice (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:854382

Marđetko, Antonija. "Renesansni festival kao turistički brend grada Koprivnice." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:854382

Marđetko, Antonija. "Renesansni festival kao turistički brend grada Koprivnice." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:854382

Marđetko, A. (2017). 'Renesansni festival kao turistički brend grada Koprivnice', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 18.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:854382

Marđetko A. Renesansni festival kao turistički brend grada Koprivnice [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2017 [pristupljeno 18.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:854382

A. Marđetko, "Renesansni festival kao turistički brend grada Koprivnice", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:854382