završni rad
Utjecaj zelenog marketinga na potrošače

Sara Kamenar (2018)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Citirajte ovaj rad

Kamenar, S. (2018). Utjecaj zelenog marketinga na potrošače (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:773233

Kamenar, Sara. "Utjecaj zelenog marketinga na potrošače." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:773233

Kamenar, Sara. "Utjecaj zelenog marketinga na potrošače." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:773233

Kamenar, S. (2018). 'Utjecaj zelenog marketinga na potrošače', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 17.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:773233

Kamenar S. Utjecaj zelenog marketinga na potrošače [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2018 [pristupljeno 17.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:773233

S. Kamenar, "Utjecaj zelenog marketinga na potrošače", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:773233