Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj zelenog marketinga na potrošače
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj zelenog marketinga na potrošače

Kamenar, Sara
Međimursko veleučilište u Čakovcu

Citirajte ovaj rad

Kamenar, S. (2018). Utjecaj zelenog marketinga na potrošače (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:773233

Kamenar, Sara. "Utjecaj zelenog marketinga na potrošače." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:773233

Kamenar, Sara. "Utjecaj zelenog marketinga na potrošače." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:773233

Kamenar, S. (2018). 'Utjecaj zelenog marketinga na potrošače', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:773233

Kamenar S. Utjecaj zelenog marketinga na potrošače [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2018 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:773233

S. Kamenar, "Utjecaj zelenog marketinga na potrošače", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:773233

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.