undergraduate thesis
Corporate social responsibility in the hospitality industry

Vesna Čanadi (2015)
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport
Metadata
TitleDruštveno odgovorno poslovanje u hotelijerstvu
AuthorVesna Čanadi
Mentor(s)Mirjana Trstenjak (thesis advisor)
Abstract
Rad daje uvid u teorijska i praktična motrišta koncepta društveno odgovornog poslovanja s osvrtom na uslužnu djelatnost. Cilj rada je empirijski istražiti društvenu odgovornost kao paradigmu dugoročnog razvoja poduzeća, a svrha rada je ocijeniti postojeću razinu primjene društveno odgovornog poslovanja u hotelijerstvu. Društveno odgovorna poduzeća teže ostvarivanju pozitivnih rezultata poslovanja te u njihovom ocjenjivanju boniteta taj aspekt ima važnu ulogu. Promjene u okruženju pozitivno se odražavaju na proces upravljanja i poslovnu politiku poduzeća pa se sve više pažnje posvećuje ekološkim i društvenim zahtjevima. Etično poslovanje, odgovornost prema zaposlenicima, doprinos društvu te društvenim pitanjima kao što je ekologija, zdravlje, sigurnost, obrazovanje i slično, glavni su elementi društveno odgovornog poslovanja. Ono se ostvaruje kroz razvoj i implementaciju poslovnih praksi i djelovanja tvrtke s ciljem povećavanja dobrobiti zajednice i društva u kojem se posluje, poboljšanja kvalitete života zaposlenika uz istovremeno stvaranje pozitivnog dojma tvrtke u javnosti. U teorijskom okviru utvrđuje se pojam, razvoj i vrste društveno odgovornog poslovanja, dok se u empirijskom dijelu rada prezentiraju i interpretiraju rezultati kvalitativne analize implementiranosti i provedbe društveno odgovornog poslovanja u LifeClass Termama Sveti Martin. Rezultati istraživanja pokazuju kako LifeClass Terme Sveti Martin u svoju strategiju uključuju aspekte društvene odgovornosti u području ljudskih resursa, radne okoline, brige za okoliš i lokalnu zajednicu. Istraživanjem je dokazano da su zaposlenici LifeClass Termi Sveti Martin upoznati s pojmom društveno odgovornog poslovanja te da primjena tog koncepta pozitivno utječe na njihovu motivaciju. Nedvojbeno je da odgovornost prema okruženju i društvu u cjelini ima pozitivan utjecaj na održivost poduzeća.
Parallel title (English)Corporate social responsibility in the hospitality industry
Committee MembersDamira Đukec
Mirjana Trstenjak
Ivana Bujan
GranterPolytechnic of Međimurje in Čakovec
Lower level organizational unitsManagement of tourism and sport
PlaceČakovec
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Organization and Management
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeProfessional Study in Tourism and Sport Management
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2015-07-22
Parallel keywords (Croatian)društvena odgovornost društveno odgovorno poslovanje održivi razvoj uspješnost poduzeća rejting poduzeća
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:498078
CommitterMaja Bregović