završni rad
Društveno odgovorno poslovanje u hotelijerstvu

Vesna Čanadi (2015)
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Podaci o radu
NaslovDruštveno odgovorno poslovanje u hotelijerstvu
AutorVesna Čanadi
Voditelj/MentorMirjana Trstenjak (mentor)
Sažetak rada
Rad daje uvid u teorijska i praktična motrišta koncepta društveno odgovornog poslovanja s osvrtom na uslužnu djelatnost. Cilj rada je empirijski istražiti društvenu odgovornost kao paradigmu dugoročnog razvoja poduzeća, a svrha rada je ocijeniti postojeću razinu primjene društveno odgovornog poslovanja u hotelijerstvu. Društveno odgovorna poduzeća teže ostvarivanju pozitivnih rezultata poslovanja te u njihovom ocjenjivanju boniteta taj aspekt ima važnu ulogu. Promjene u okruženju pozitivno se odražavaju na proces upravljanja i poslovnu politiku poduzeća pa se sve više pažnje posvećuje ekološkim i društvenim zahtjevima. Etično poslovanje, odgovornost prema zaposlenicima, doprinos društvu te društvenim pitanjima kao što je ekologija, zdravlje, sigurnost, obrazovanje i slično, glavni su elementi društveno odgovornog poslovanja. Ono se ostvaruje kroz razvoj i implementaciju poslovnih praksi i djelovanja tvrtke s ciljem povećavanja dobrobiti zajednice i društva u kojem se posluje, poboljšanja kvalitete života zaposlenika uz istovremeno stvaranje pozitivnog dojma tvrtke u javnosti. U teorijskom okviru utvrđuje se pojam, razvoj i vrste društveno odgovornog poslovanja, dok se u empirijskom dijelu rada prezentiraju i interpretiraju rezultati kvalitativne analize implementiranosti i provedbe društveno odgovornog poslovanja u LifeClass Termama Sveti Martin. Rezultati istraživanja pokazuju kako LifeClass Terme Sveti Martin u svoju strategiju uključuju aspekte društvene odgovornosti u području ljudskih resursa, radne okoline, brige za okoliš i lokalnu zajednicu. Istraživanjem je dokazano da su zaposlenici LifeClass Termi Sveti Martin upoznati s pojmom društveno odgovornog poslovanja te da primjena tog koncepta pozitivno utječe na njihovu motivaciju. Nedvojbeno je da odgovornost prema okruženju i društvu u cjelini ima pozitivan utjecaj na održivost poduzeća.
Ključne riječidruštvena odgovornost društveno odgovorno poslovanje održivi razvoj uspješnost poduzeća rejting poduzeća
Naslov na drugom jeziku (engleski)Corporate social responsibility in the hospitality industry
Povjerenstvo za obranuDamira Đukec
Mirjana Trstenjak
Ivana Bujan
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjMeđimursko veleučilište u Čakovcu
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment turizma i sporta
MjestoČakovec
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment turizma i športa
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-07-22
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:498078
PohranioMaja Bregović