undergraduate thesis
Ethics in sports marketing

Marina Rogulja (2015)
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport
Metadata
TitleEtika u sportskom marketingu
AuthorMarina Rogulja
Mentor(s)Dragica Kemeter (thesis advisor)
Abstract
Često je u etici problem odrediti što je zapravo etički ispravno i moralno, a što nije, posebice ako ne postoji specifičan zakon o nekoj situaciji u kojoj se nađemo. Određujući granice preko kojih se ne bi trebalo prelaziti i njegujući etičko poslovanje, marketinški stručnjaci trebali bi slijediti poznato zlatno pravilo koje govori o tome da se ponašamo onako kao što očekujemo da se drugi ponašaju prema nama. U današnje vrijeme ubrzanog razvoja te velike i jake konkurencije uspješne kompanije se svakodnevno susreću sa izborom između poštenog i nepoštenog, etičnog i neetičnog pristupa svojim klijentima i potencijalnim kupcima ili možda bolje reći odabiru pristup prema „malim ljudima“. Poslovne situacije često dovode u pitanje moralne dvojbe, a neizbježna pitanja sa kojima se susrećemo su: trebamo li primjenjivati taktike koje vrše pritisak na kupca ili narušavaju njegovu privatnost, trebamo li se pretjerano hvaliti ili skrenuti pažnju na loše strane naših najvećih konkurenata. Sva ta pitanja na jedan kraj stavljaju moral, a na drugi kraj laku i brzu, što veću, zaradu. Kada govorimo o oglašavanju, možemo primijetiti kako danas reklame dosežu razmjere velikog pretjerivanja, ali ipak smo mi samo ljudi i ne možemo uvijek razmišljati racionalno pri kupovini različitih proizvoda i usluga. Brojni su primjeri obmana koje se koriste u oglašavanju i to sa ciljem što veće prodaje odnosno zarade.
Parallel title (English)Ethics in sports marketing
Committee MembersLjerka Bogdan
Dragica Kemeter
Tibor Rodiger
GranterPolytechnic of Međimurje in Čakovec
Lower level organizational unitsManagement of tourism and sport
PlaceČakovec
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Kinesiology
Sports Kinesiology
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeProfessional Study programe Tourism and Sport Management
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2015-07-20
Parallel keywords (Croatian)etika moral kupci moralne dvojbe oglašavanje
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:572462
CommitterPetra Horvat